راموس :" دوست داشتم مورینیو پس از بازی در اولدترافورد جور دیگری حرف می زد "
 
خبرگزاری رئال مادرید
جدیدترین اخبار باشگاه رئال مادرید
 
 

 

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/03/20/primera/1363738600_428907_1363738694_noticia_normal.jpg سرجیو راموس در مصاحبه با کادنا کوپه نشان داد که بر خلاف بازیکنانی نظیر آربلوا اهل پاچه خواری نیست و با صراحت حرفش را می زند :" دوست داشتم پس از بازی با یونایتد ، مورینیو جور دیگری حرف می زد . " که اشاره به حرفهای مورینیو در دل و قلوه دادن به یونایتدی ها پس از بازی داشت . 
تیم ملی :" سخت است که به 200 بازی ملی برسم . بستگی به مصدومیت و شرایطم دارم . بردن یورو - جام جهانی - یورو اسان نیست و به آن افتخار می کنم . ما پنج سال فوق العاده داشته ایم . "
آراگونس :" باید از لوئیز تشکر کنم که مرا بالاتر از سالگادو در ترکیب قرار داد . "
بنزما :" او سمبل فارنسه در سالهای اخیر برده است . "
جام :" فقط چمپیونزلیگ را کم دارم . از معدود جامهایی است که نبرده ام . هیچ چیز برایم با جام جهانی قابل مقایسه نبود . آن روز پدرم گریه کرد . دوست دارم که پنالتی آخر را برای بردن دهمین چمپیونزلیگ بزنم . جوک ها را پس از پنالتی که مقابل بایرن خراب کردم دیدم و آن را پذیرفتم . "
مورینیو :" من با مورینیو و لوئیز ، رو در رو بحث هایی داشته ام . هر دو از هوشمندان فوتبال هستند . با مورینیو بحث هایی داشته ام . معمولا روراست حرفم را می زدم . با مورینیو و بقیه این کار را کرده ام . دوست داشتم که پس از بازی در اولدترافورد ، مربی جور دیگری حرف می زد . "
رئال مادرید :" این باشگاه خانواده من است و لباس های کثیف را پشت درهای بسته می شویم . "
آینده :" می خواهم تا سالهای زیادی در رئال بمانم . چه مورینیو باشد ، چه نباشد . "
بارسلونا :" برای بسیاری عجیب است که با پیکه و بوسکتز دوست هستم . راستش فکر نمی کردم که برخورد والدس با من خوب باشد اما خیلی عالی بود . اگر بخواهم کسی از بارسا به رئال بپیوندد آن سرجیو بوسکتز است . "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 7:39 :: توسط : مهدی

درباره وبلاگ
با سلام به همه ی رئالی های عزیز من این وبلاگ را به عشق این تیم بزرگ ساختم امیدوارم از این وبلاگ خوشتان بیاید و لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری رئال مادرید و آدرس cfrma.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 123173
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1